Па даных даследавання ЕС, у найбліжэйшы час лічбавыя
навыкі спатрэбяцца на 9 з 10 працоўных месцаў, але 169 мільёнаў еўрапейцаў ва
ўзросце ад 16 да 74 гадоў (або 44 % ад агульнай колькасці) не маюць базавых
лічбавых навыкаў. Чаму ў Беларусі «буксуе» лічбавізацыя адукацыі? Якой павінна
быць школа ў лічбавую эпоху? Пра што трэба клапаціцца найперш — пра наяўнасць у
навучальнай установе інтэрнэту на высокіх хуткасцях або пра гатоўнасць
педагогаў працаваць з новымі тэхналогіямі? Якімі лічбавымі кампетэнцыямі
павінны валодаць вучні і іх настаўнікі? Пра ўсё гэта разважалі ўдзельнікі ІІ
Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі «Лічбавая трансфармацыя адукацыі
DTЕ 2019». Мерапрыемства ўяўляе сабой міжнародную інтэлектуальную пляцоўку для
свабоднага абмену ідэямі і вопытам у галіне адукацыі і сучасных
інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий