Это любопытно




 


Першы крок у прафесіі

Не сакрэт, што ў настаўніцкім асяроддзі сустракаюцца людзі выпадковыя, якія працуюць ад званка да званка. Хіба сёння ідуць у настаўнікі, каб хутка і многа зарабіць? Не.
Зблытаныя пачуцці перапаўняюць маладых калег, якія ступілі на педагагічны шлях: хваляванне і радасць, надзея і сумненне. Першыя гады ў школе ў новай якасці — настаўніка — вельмі значны перыяд, бо менавіта ў гэты час да маладых спецыялістаў прыходзіць разуменне сутнасці педагагічнай прафесіі. У той жа час ідзе ломка стэрэатыпаў, усведамленне важнасці і адказнасці той справы, якую яны выбралі. Далей


 

 

 

Рубель вызначае свядомасць

 

   Нямногія могуць сказаць, што выбіралі сваю прафесію абсалютна свядома. У 16—17 гадоў мала хто разумее, да чаго ў большай ступені мае прызванне, а значыць, выбар справы ўсяго жыцця проста навязваецца або бацькамі, або меркантыльнымі інтарэсамі на перспектыву, вядома ж, з улікам набраных балаў.
Толькі ў пачатку працоўнага шляху ты спрабуеш усвядоміць, ці падабаецца табе тое, чым ты займаешся. Некаторыя моцныя духам, адчуваючы дыскамфорт на рабоце, мяняюць сваю прафесійную траекторыю і рухаюцца далей, захаваўшы свой псіхалагічны спакой. Іншыя ў стане незадавальнення працуюць усё жыццё, караючы сябе і тых, хто побач. А яшчэ здраджваючы выбранай прафесіі і падрываючы яе прэстыж у вачах навакольных. Далей





Рухавік перамен

 


   Мужчын у сістэме адукацыі не так шмат, але кожны з іх на вагу золата. Як і наш герой Ігар Віктаравіч Якіменка. Ён ужо даўно працуе адміністратарам, але пастаянна павышае свой настаўніцкі прафесіяналізм: не так даўно абараніўся на катэгорыю “настаўнік-метадыст”. Ён не можа стаяць на месцы, таму ініцыіруе і праводзіць розныя новыя праекты, перабудовы. Далей





Задачи школы меняются. Если раньше школа была обязана подготовить к жизни, то теперь больше не получится первые 25 лет жизни учиться, а потом применять готовые знания. Новая реальность — обучение в течение всей жизни от задачи к задаче, от опыта к опыту.
Мы убеждены: школа способна научить учиться самостоятельно, самому себе ставить задачи на обучение, развивать главную компетенцию — постоянного обновления компетенций!
Центральной фигурой в такой школе является… сам ученик, его мотивы и установки. Задача учителя — помочь ученику раскрыть эти потребности, выбрать путь и способствовать движению по этому пути. Подробнее:


 

  


 «Училка», закрытый показ: всем досталось, а школе больше всех. Подробнее

 

 


 


Лекция 

«Сценическая речь и основы актерского мастерства для педагога»

 


Видеолекция посвящена навыкам публичных выступлений и красивой речи.
Ее проводит Марина Валерьевна Либакова-Ливанова, театральный педагог, телеведущая, диктор, актриса кино и театра. Лауреат международного конкурса чтецов имени Вл.Яхонтова (Первая премия, золотая медаль). С 2007 преподает авторские курсы. Подробнее: 
 




Виктория Садкина "101 педагогическая идея: как создать урок"


Подробнее






Уважаемые коллеги!
Приглашаем вас принять участие в XVI Международных чтениях памяти Л.С.Выготского «Обучение и развитие: современная теория и практика». Чтения проводятся с 16 по 20 ноября 2015 года на базе Института психологии им Л.С.Выготского Российского государственного гуманитарного университета, г. Москва. Проведение Чтений в этому году приурочено к 20-летию Института психологии им. Л.С.Выготского.
Более подробная информация о Чтениях представлена на сайте Института психологии им. Л.С.Выготского РГГУ. К ней можно также обратиться, перейдя по ссылкам в самом информационном письме или на сайте компании ООО «Левъ».





Как развалить систему образования за семь шагов. Подробнее





10 педагогических принципов, которые окажут самое значительное влияние на образование в ближайшие годы...

В Открытом университете Великобритании каждый год выпускают доклад об инновациях в педагогике. В этом году британские эксперты выделили десять уже существующих нововведений, которые в ближайшие годы окажут самое значительное влияние на образование в мире читать здесь

Комментариев нет:

Отправить комментарий